خصوصیات مار کبرا

مار کبرا ، با کلاه های تهدیدآمیز و حالت های ایستاده ترسناک ، برخی از مارهای شاخص روی زمین است. ظرافت ، موضع غرورآمیز و نیش زهرآگین آنها باعث احترام و ترس از آنها شده است.

 

سارا ویرنوم ، متخصص دام پزشکی در مدیسون ، ویسکانسین گفت: "مار کبرا در سراسر آفریقا ، خاورمیانه ، هند ، آسیای جنوب شرقی و اندونزی رخ می دهد." این کلمه از پرتغالی cobra de capello گرفته شده است که به معنی "مار کلاه دار" است.

 

درباره اینکه کبری دقیقاً چیست ، اختلاف نظرهایی وجود دارد و تعداد گونه های کبرا بسته به نحوه تعریف کبرا از 28 تا حدود 270 نوع است. از نظر ژنتیکی ، ماربرهای "واقعی" از اعضای نژاد ناجا هستند ، اما طبق گفته ویرنوم ، اغلب "نام مار کبرا به چندین گونه مار اشاره دارد ، که بیشتر آنها در خانواده مارهای سمی Elapidae هستند. Elpididae شامل مارهای دیگری مانند مارهای مرجانی ، کریت و ممبا است. " بسیاری از این مارها یا دارای کاپوت یا توانایی بالا بردن قسمت فوقانی بدن خود هستند.

خصوصیات کبرا

مار کبرا Elapids است ، نوعی مار سمی با دندان های نیش توخالی که در قسمت فک بالای دهان ثابت شده است. به گفته باغ وحش سان دیگو ، این مارها نمی توانند دندانهای نیش خود را به طعمه پایین نگه دارند بنابراین از طریق دندان های خود زهر تزریق می کنند. آنها حس بویایی و دید در شب بسیار خوبی دارند. مار کبری علاوه بر هودهای مارک تجاری ، مردمک چشم گرد و فلس های صاف دارد.

رنگ ها از گونه ای به گونه دیگر بسیار متفاوت است. رنگهای قرمز ، زرد ، سیاه ، خالدار ، بانده و بسیاری دیگر از رنگها و الگوهای کبرا وجود دارد.

 

مار کبرا مارهای بزرگی است. طول بسیاری از گونه ها به بیش از 6 فوت (2 متر) می رسد. طبق حفاظت از مار کیپ ، مار کبرا جنگلی بزرگترین مار کبرا واقعی است که به 10 فوت (3 متر) می رسد ، و مار کبرا تف (Ashe) نیز 9 فوت (2.7 متر) است و آن را به بزرگترین کبرا تف جهان تبدیل می کند. کوچکترین گونه مار تفریحی کبرا موزامبیک است که طول آن تقریباً 4 فوت (1.2 متر) است. مار کبرا ، طولانی ترین مار سمی ، می تواند به 18 فوت (5.5 متر) برسد.

 

ویرنوم گفت: "مشهورترین مشخصه متمایز کبرا کاپوت آنهاست." "هنگامی که مار دنده های گردن خود را گسترش می دهد ، یک قسمت پهن و پهن از بدن خود را در نزدیکی سر گسترش می دهد. این یک نمایش خیره کننده و تهدیدآمیز ایجاد می کند.

زیستگاه

طبق Cobras توسط سیلویا جانسون (لرنر ، 2006) ، مار كبرا معمولاً در مناطق گرم و گرمسیری زندگی می كند اما در ساوانا ، علفزارها ، جنگل ها و مناطق كشاورزی در آفریقا و جنوب آسیا نیز یافت می شود. آنها دوست دارند وقت خود را در زیر زمین ، زیر سنگ و درختان بگذرانند.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : پیشتاز پارسی
تاریخ : یک شنبه 26 بهمن 1399
تعبیر خواب تعقیب کردن سگ در خواب

خواب دیدن اینکه سگی شما را تعقیب می کند یعنی چه؟

تعقیب سگ  در خواب برای شما نشانگر بی قراری ، اضطراب و ترس است. شما می توانید در زندگی عاشقانه خود با فشارها و مشکلاتی روبرو شوید و رویا نشانه این است که ، شما می خواهید فرار کنید. می تواند این باشد که شما کاری غیراخلاقی یا غیر منطقی انجام داده باشید. به طور کلی ، سگی که به دنبال خواب می رود ، معمولاً پس از آن است که کسی شما را آزرده کند - که منجر به درگیری شده است. اگردر تعبیر خواب سگ ببینید که سگ شما را تعقیب کند و شما را بترساند ، این نشانه این است که ، شما از چیزی فرار می کنید. می تواند این باشد که ، شما تحت تأثیر چیزی منفی فرار می کنید.

خواب دیدن حمله سگ به شما یعنی چه؟

حملات مرگبار سگ نادر است اما اگر در خواب ببینید سگ به شما حمله می کند ، این می تواند نشان دهنده مشکلات پاسخگویی به دیگران در زندگی باشد. سالانه حدود 15 تا 18 حمله سگ در ایالات متحده رخ می دهد ، بنابراین این امر بسیار نادر است. خواب دیدن اینکه مورد حمله یک سگ قرار بگیرید نشان می دهید باید رمز خوشبختی را یاد بگیرید. بزرگترین چیزی که باید یاد بگیرید ارزیابی قبل از رد دعوت است. ما در زندگی معمولاً دست و پا می زنیم بدون اینکه درمورد کارهایی که انجام می دهیم فکر کنیم. خود سگ ها با نحوه ارتباط ما با افراد دیگر ارتباط برقرار می کنند ، به خصوص دوستان ما سگ را متوقف می کنند بعد از همه ارتباط با دوستی برقرار می شود.

سعی کنید وقتی با دوستانتان سعی می کنید به آنها کمک کنید همانطور که با آنها صحبت می کنید صحبت کنید. اگر سگ خشن است ، اما به جای حمله فقط به شما نگاه می کند ، این نشان می دهد که ، ممکن است با همکاران یا دوستان خود اختلاف داشته باشید. دیدن یک سگ خشن که در خواب غر می زند و به سمت شما می آید ، پیش بینی می کند که با دوستان خود نظرات مختلفی خواهید داشت ، اما اگر اوضاع خیلی خوب کنترل نشود ، ممکن است در نهایت توسط دوستان خیانت شوید.

تحت تعقیب بسیاری از سگها در خواب نشان می دهد که شما در زندگی بار زیادی دارید و فشار روانی نیز وجود دارد ، به این معنی که شما باید استراحت کنید. در غیر این صورت با مشکلات سلامتی روبرو خواهید شد. دیدن اینکه خود را توسط سگهای شکاری تعقیب می کنند ، نشان می دهد که ممکن است در دام یا خطری افتاده باشید ، بنابراین مطمئن شوید که شانس نخواهید داشت. دیدن سگی که دوستانه و دوست داشتنی به سمت شما می دود ، نشانگر موفقیت شما در کارتان است.



:: برچسب‌ها: تعقیب سگ در خواب ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : پیشتاز پارسی
تاریخ : سه شنبه 21 بهمن 1399
شخصیت کاریزماتیک و تأثیرگذار با مهره مار

مهره مار شخصیت تأثیرگذار و کاریزماتیکی را در وجود شما می کارد و با آرامش و اعتماد بنفسی که به شما هدیه می دهد، به شما کمک می کند تا با اعتماد به نفس در جامعه ظاهر شوید و با اطمینان و بدون اضطراب، نظرتان را بیان کنید و دیگران را تحت تأثیر خود قرار دهید.

مهره مار و خواص انکار ناپذیر آن

مهره مار! باید اعتراف کنم که واقعا اسم عجیبی است! حتما بارها شاهد آن بوده اید و شنیده اید که اطرافیان از این دو کلمه در جملاتشان استفاده می کنند. فلانی رو ببین انگار مهره مار دارد که اینقدر مورد توجه قرار می گیرد. فلانی را نگاه کن انگار که مهره مار دارد که همه حرفش را می پذیرند و غیره. همه ی ما بارها با این دست جملات مواجه شده ایم و حتی خودمان آن را مورد استفاده قرار داده ایم.

خب بنابراین در نظر ما کسی که شخصیت تأثیرگذار و کاریزما داشته باشد، به اصطلاح مهره مار دارد. این به نظر شما فقط یک اصلاح است؟ خب بله درسته؛ مهره مار به عنوان یک واژه ی عامیانه و در اصطلاح استفاده می شود. اما بگذارید یک پرانتز برایتان باز کنم و این سوال را برای شما مطرح کنم که اگر واقعا بتوانید یک مهره ی مار داشته باشید چه؟ اگر بتوانید شما هم همیشه یک مهره ی مار همراهتان داشته باشید و همه جا روی دیگران تأثیر بگذارید و توجه دیگران را به خود جلب کنید و همواره در صدر توجه و نظر دیگران باشید، آن موقع چه؟

خب باید به شما بگویم که بله، شما هم می توانید یک مهره مار داشته باشید و تأثیر گذار باشید. می توانید آن را در گردن و یا دستتان بیاندازید و یا در جیبتان بگذارید و با میدان انرژی وسیع و قوی ای که در اطرافتان ساطع می شود، با اعتماد به نفس در جمع به تک تک افراد نگاه کنید و نظرتان را قاطع و مطمئن بیان کنید و دیگران را تحت تأثیر خود قرار دهید.

اما خب در واقع سوالی که مطرح می شود این است که این مهره ی مار چیست؟ اصلا چطور بدست می آید و چوب جادویی تأثیر گذاری را در دستان شما می گذارد؟ اجازه بدهید برای مقدمه از اینجا شروع کنم که، در جهان هستی که خداوند خلق کرده است، هر چیزی که توسط پروردگار مهربان آفریده شده است، دارای یک نیروی ماورائی و انرژی انکار ناپذیر می باشد. مارها نیز از این داستان مستثنی نیستند. سیستم آفرینش مارها به این شکل می باشد که در طول سال، مارها یک ترشح استخوانی، همانند پینه بر روی سر خود ترشح می کنند که بیشترین انرژی و نیرو را در بین موجودات دارد. این مهره های ایجاد شده بر سر مارها، در هنگام جفت گیری از سرشان جدا می شود و بر زمین می افتد.

خواص مهره مار تأثیر بسزا و انکار ناپذیری بر افراد می گذارد. اجازه بدهید تا چشمه ای از این خواص مثبت انکار ناپذیر را برای شما ذکر کنم.

مهره مار چمدان استرس را می بندد و در دستان باد می سپارد و قلبی آرام را به شما می بخشد و همینطور اعصاب شما را آرامشی عمیق می بخشد. بنابراین با اعصاب و ذهنی آرام که در وجودتان شکل می گیرد، اعتماد به نفستان نیز بیشتر می شود و به تبع آن زندگی شادتری را تجربه خواهید کنید.

از دیگر خواص مهره مار که لازم می دانم به آن اشاره کنم، تأثیر این مهره بر درد می باشد. این مهره به شما کمک می کند تا دردهایتان هرچه سریع تر تسکین پیدا کند.

بنابراین با داشتن یک مهره مار می توانید آرام و با اعتماد بنفس در جامعه حاضر باشید.

درادامه از بهترین خواص مهره مار اصل می توانیم به افزایش رزق و روزی و بهتر شدن درآمد و حتی ارتقاع شغلی اشاره کرد که این امر یکی از اصلی ترین خواص مهره مار محسوب می شود.

خاصیت مهره مار برای بازگشت معشوق نیز یکی دیگر از کارایی های مهره مار است که باعث جذب جنس مخالف و یا معشوق می شود که اینمورد با خوانده شدن دعای مخصوص مهره مار امکان پذیر است.

از ویژه گی های دیگر مهره مار می توانیم به ایجاد آرامش و بالا بردن اعتماد به نفس در افراد اشاره کرد که این مورد به واسطه جذب انرژی های مثبت و انتقال آنها به شخص امکان پذیر است.



:: برچسب‌ها: خواص مهره مار ,
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
نویسنده : پیشتاز پارسی
تاریخ : سه شنبه 21 بهمن 1399
بررسی نژاد مهره مار شاه کبری

در این مطلب قصد داریم یکی از برترین نژاد های مهره مار هندی که به شاه کبری معروف است را مورد بررسی قرار دهیم تا با توجه به خواص این نژاد از مهره مار بتوانید شناخت بیشتری نسبت به مهره مار شاه کبری داشته باشد.

از زمان های گذشته یکی از بهترین از نژاد های مهره مار همان شاهکبری معروف خودمان است که تا به امروز نیز طرفدار زیادی داشته است. این نژاد به دلیل کارایی بسایر بالا و البته اندازه بزرگی که نسبت به مهره مار های ایرانی و آبزی دارد توانسته است این محبوبیت را در بین طرفداران و خریداران مهره مار اصل برای خود کسب کند.

این نوع مهره مار مختص کشور هندوستان است البته در جاهای دیگر نیز مار کبری و شاه کبری وجود دارد و به تعداد مارهای هندی نمی رسند به همین دلیل استکه این نژاد به مهره مار شاه کبری هندی معروف شده است. این نوع مارها در اطراف هند و در جزایر مختلف هند وجود دارد که از مهمترین مکان مارهای هندی کبری و شاه کبری می توانیم به جزیره گوا هندوستان اشاره کنیم.

شرایط آب و هوایی موجود در این جزیره باعث شده است که این منطقه بهزیستگاه اصلی انواع گونه های مارها تبدیل شود که شاه کبری نیز یکی از گونه های اصلی مارهایی است که در منطقه وجود دارد.

مهره مارهایی که از مار شاه کبری جزیره گوا تهیه می شود سایز و اندازه بزرگ تر و البته قدرت مغناطیسی بیشتری نسبت به مار هایی دارد که در سایر مناطق وجود دارند. از این رو بهترین نژاد مهره مار شاه کبری هندی را می توان از مارهای شاه کبری جزیره گوا بدست آورد.

تجربه مارگیرانی که در این منطقه هستند بیشتر است و سابقه چندین و چندین ساله در زمینه مارگیری و تهیه مهره مار از گونه های مختلف مارها را دارند که این امر یکی از دلیل معروف شدن مهره مار شاه کبری هندی جزیره گوا است.

سایز مهره مار جزیره گوا بزرگتر بوده که در اصطلاح به آنها شاه مهره  نیز گفته می شود. اندازه این مهره ها تقریبا به اندازه ناخن انگشت شست و گاها بزرگتر نیز هستند و این امر در قدرت مغناطیسی مهره مار تاثیر بسزایی دارد.

کاربرد اصلی مهره مار شاه کبری هندی بیشتر برای افزایش رزق و روزی و درآمد بیشتر – افزایش محبوبیت و جذابیت در جمع و بین دوستان – ایجاد آرامش و افزایش اعتماد به نفس و چندین مورد دیگر کارایی دارد که با خوانده شدن دعای بخصوص مهره مار تمامی این خواص در مهر مار شاه کبری هندی قابل فعال شدن است.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : پیشتاز پارسی
تاریخ : پنج شنبه 16 بهمن 1399
مهره مار اصل چیست و چه خواصی دارد؟

این مهره حاصل جفت گیری مارها است که اغلب در فصل بهار اتفاق می افتد. مارهای خاصی مثل مار شاه کبرا ، مار افعی و مار هندی هستند که موقع جفت گیری ، برای پیدا کردن جفت خود، ترشحی استخوانی و شبیه به یک پیله را بر روی سر خود تولید می کند. این ترشح از بار مغناطیسی و نیروی بسیار زیادی برخوردار است که مهره مار نامیده می شود.

در واقع باید اینگونه بگوییم که یک سری اشیا همچون مهره مار به راحتی قابل توصیف نیستند و شخص باید با داشتن آن ها اتفاقاتی را تجربه کند و به حقیقت شان پی ببرد. مهره مار اصل دارای یک انرژی و نیروی ماورائی است که از سوی خداوند به آن اعطا شده است. انرژی های مثبتی که از سوی پروردگار به این مهره‌های کوچک بخشیده شده، معجزه هایی را رقم می زند. یکی از این معجزه ها رسیدن به حد بالایی از آرامش و اعتماد بنفس و جذابیت در زندگی می باشد. با داشتن یکی از این مهره ها به راحتی می توانید به موفقیت و جاه و مقام برسید و همواره در زمینه شغلی رو به پیشرفت باشید. اولین کشف و استفاده از این محصول در کشور هندوستان ظاهر شد.

مهره مار اصل چیست و چگونه به دست می آید؟

این مهره حاصل جفت گیری مارها است که اغلب در فصل بهار اتفاق می افتد. مارهای خاصی مثل مار شاه کبرا ، مار افعی و مار هندی هستند که موقع جفت گیری ، برای پیدا کردن جفت خود، ترشحی استخوانی و شبیه به یک پیله را بر روی سر خود تولید می کند. این ترشح از بار مغناطیسی و نیروی بسیار زیادی برخوردار است که مهره مار نامیده می شود.

خواص مهره مار اصل

1. این مهره های کوچک از گذشته های خیلی دور به افزایش عشق و دوستی، بخت گشایی و خوش اقبالی معروفند. توجه و محبت فراوان دوستان و آشنایان را به سوی شما جلب کرده و نیز دشمنان را دفع می کنند.

2. نیروی ماورایی که در مهره مار وجود دارد، تاثیر عجیبی در تسکین اعصاب و روان و رفع استرس و اضطراب فرد خواهد داشت.

3. ایجاد عشق و محبت و بهبود روابط عاطفی

4. رونق کسب و کار و افزایش رزق و روزی

5. توانگری و خوش شانس بودن در تمام لحظات زندگی

6. دارنده این سنگ جادویی بسیار دلربا و جذاب خواهد بود و آرامش روانی فوق العاده ای خواهد داشت.

7. افزایش قدرت جسمی و روحی

8. بخت گشایی در رابطه با کسانی که احساس می کنند بختشان بسته شده است.

9. داشتن اعتماد به نفس بالا

10. دفع چشم زخم

طرز استفاده از مهره مار چگونه است

با توجه به تجارب کسب شده در وهله اول به هیچ کس سخنی از داشتن این سنگ با ارزش و عجیب نزنید. چرا که این مهره ها وسیله ای برای سرگرمی یا بازی به شمار نمی آیند که به همه بگوییم. در صورت علنی کردن آن شک نکنید که با موج عظیمی از انرژی منفی برخورد خواهید کرد.

زیرا ممکن است بستگان شما اطلاعات مناسبی از اثرات نیروی مهره مار نداشته باشند و شما را نیز نسبت به آن بی اعتقاد و زده کنند که در این صورت شما نتیجه مطلوبی از داشتن این مهره جادویی نخواهید گرفت.

شما می توانید این مهره را در منزل و داخل بالش همیشگی تان نگهداری کنید یا در یک پارچه حریر پیچیده و به بازوی خود ببندید تا همه جا همراهتان باشد. در هر دو حالت تاثیر مثبت آن را خواهید دید.

 



:: برچسب‌ها: خاصیت مهره مار ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : پیشتاز پارسی
تاریخ : سه شنبه 14 بهمن 1399
تعبیر خواب گرگ خاکستری

تعبیر خواب گرگ خاکستری در جنگل ها زندگی می کند و این بزرگترین عضو خانواده سگ است. گرگ خاکستری به طور معمول در یک بسته هشت تایی شکار می کند و می تواند توله ها را شامل شود. در آمریکای شمالی این گرگ در خواب نشان می دهد که شما باید در مورد زیستگاه های بد خود فکر کنید و احساس می کنید که کنار گذاشته شده اید. خاکستری به عنوان یک رنگ معنوی نشان دهنده جدا شدن از دیگران است. همانطور که معنای کلی یک رویای گرگ بیانگر "ارتباط" است و در یک گروه بودن ،تعبیر خواب گرگ خاکستری می تواند بیانگر این باشد که شما باید با خانواده خود سازش کنید. اگر گرگ نقره ای باشد ، این می تواند بیانگر این باشد که در آینده با رویدادهای جالب و جالب روبرو خواهید شد.

گرگ به طور معمول از طریق اصوات با سایر اعضای بسته ارتباط برقرار می کند. آنها پارس می کنند و غرغر می کنند و همچنین زوزه می کشند. اگر از پیشبرد اهداف خود می ترسید ، این تعبیر خواب گرگنشان می دهد که باید با ترس خود روبرو شوید. خود گرگ می تواند یک ارتباط معنوی را نشان دهد. ما اغلب در فیلم ها می بینیم که گرگی به ماه و در خواب زوزه می کشد ، این اساساً می تواند نشان دهنده این باشد که شما سعی دارید خود را در برابر چیزی محافظت کنید. توجه به احساساتی که در خواب احساس می کنید مهم است. اگر در تعبیر خواب گرگ دیدید که گرگ بیش از حد زوزه می کشد - این بدان معنی است که شما باید در زندگی انعطاف بیشتری داشته باشید. اگر به جنبه معنوی گرگها روی بیاوریم ، می دانیم که آنها به یک گروه نزدیک به هم متصل هستند که از شما حمایت خواهند کرد. شاید برای رسیدن به اهداف خود نیاز به برقراری ارتباط با "پک" خود داشته باشید. اگر صدای زوزه گرگ در خواب شنیده شود را در جستجوی طعمه شنیدید ، این می تواند وضعیت غیرممکن را نشان دهد.

اگر گرگ قرمز واقعاً وجود داشته باشد بحث شده است اما دانشمندان معتقدند این نوع گرگ ها تلاقی گرگ و گرگ خاکستری هستند. قرمز نشان دهنده اشتیاق است و همانطور که قبلاً می دانیم گرگ نماینده گروه ها و ارتباطات است. بنابراین ، اگر گرگ سرخ در خواب شما بود ، این اغلب نشان دهنده اشتیاق در زندگی است.

حلمه کردن گرگ در خواب چه تعبیری دارد

برای پاسخ به این مسئله باید بفهمیم که گرگ ها چگونه شکار می کنند. آنها معمولاً طعمه های خود را برای چند روز ساقط می کنند. شکار بسته کلید زنده ماندن آنهاست. دیدن اینکه در خواب توسط گرگ مورد حمله یا شکار قرار بگیرید می تواند بیانگر این باشد که در زمینه گروهی با مشکلاتی روبرو خواهید شد. شاید با گروهی از مردم درگیر شوید ، درگیری احتمالی در خانواده. هنگامی که گرگ نر (آلفا) بقیه حملات بسته را به نشانه می دهد. همانطور که تعبیر خواب گرگ خاکستری در حدود 9 کیلومتر در ساعت می دوید ، آنها می توانند به سرعت شکار کرده و طعمه های خود را بگیرند. گرگ قطبی در حدود 64 کیلومتر در ساعت فرار می کند ، به این معنی که اگر گرگی به دنبال شما می دود ، مراقب مشکلی باشید که به سرعت پایان می یابد. اگر گرگ شما را در خواب در زمین برفی شکار کند ، این می تواند به معنای یک فرد خونسرد در زندگی شما باشد. اوه ... و شما باید مراقب آهنگهای خود باشید. چرا؟ زیرا مقاله wolf’s هنگام شکار طعمه های خود ردپا را در برف دنبال می کند. دیدن گرگ در حال خوردن گوزن شمالی ، گوزن ، ماهی یا خرگوش نشان می دهد که با طبیعت یکی خواهید بود



:: برچسب‌ها: تعبیر خواب گرگ , دیدن گرگ در خواب , تعبیر خواب گرگ خاکستری ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : پیشتاز پارسی
تاریخ : سه شنبه 14 بهمن 1399
مهره مار اصل چه شکلی است

همانطور که می دانید مهره مار گونه ها و نژادهای مختلفی دارد که همگی دارای یکسری انرژی های مثبت هستند ولی نکته مهم این است که قدرت و کارایی هر نژاد کاملا متفاوت است برای اینکه بدانیم کدام نژاد بهتر است باید به نوع ماری که مهره مار از آن تهیه و بدست می آید توجه ویژه ای داشته باشیم.

مهره ماراصل سایز بزرگ  و درشت دارد که مسلما از قدرت بار مغناطیسی بالایی برخوردار است اگر از مهره مار های هندی استفاده کنید این نژاد های چون از مارهای شاه کبری و دابویا تهیه می شوند شکل و سایز بزرگتری نسبت به مهره مار ایرانی و آبزی دارند و براحتی می توانید با استفاده مداوم از مهره های خود به بهترین نتیجه برسید و به مرور زمان از قدرت فوق العاده آن لذت کافی را ببرید.

شکل مهره مار اصل بصورت نیم دایره همانند اینکه یک توپ را از وسط نصف کرده باشید است که یک طرف آن صاف مارپیچ مانند است و طرف دیگر آن نیم دایره و گرد کامل می باشد البته مهره های ایرانی نیز دقیقا به همین شکل هستند ولی تفاوت عمده بین مهره های ایرانی و هندی در سایز آنها است که مهره مار هندی 10 الی 15 برابر بزرگتر از نوع ایرانی خود هستند.

توجه داشته باشید که همان طوری که اشاره کردیم شکل مهره ماراصل دقیقا به صورتی است که در بالا بیان کردیم اگر غیر از این باشد مهره مار نیست . گاها مشاهده می شود که برخی از افراد سنگ های دیگر را بجای مهره مار بفروش می رسانند که اصلا مهره مار نیست و نمیتوان به اصالت آنها اطمینان کرد.

اگر مهره مار شما اصل بوده و از نژاد هندی باشد و دعای مخصوص برای فعال شدن آن انجام شود قطعا میتوانید از مهره های خود نتیجه مطلوب را دریافت کنید ولی اگر مهرم مار شما از نوع ایرانی باشد هیچ نتیجه ای نمی توانید بگیرید چون این نوع مهره ها اصلا قابلیت فعال شدن را ندارند و اگر مهره ماری فعال نشود در واقع هیچ خواصی برای شخص نخواهد داشت .

پس نیجه میگیرم که سایز مهره مار در شناخت اصل بودن مهره مار نقش بسزایی دارد حتما هنگام خرید مهره مار به شکل مهره مار و اندازه مهره مار توجه داشته باشید اگر مهره ماری که میخواهید بخرید به اندازه ناخن انگشت شست شما باشد یعنی هندی است و می توانید با خیال راحت اقدام به خرید کنید در غیر این صورت نوع ایرانی یا ابزی بوده که اصلا پیشنهاد به خرید نداریم.



:: برچسب‌ها: مهره مار چه شکلی است ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : پیشتاز پارسی
تاریخ : شنبه 11 بهمن 1399